Become part of the Hammerau team!

The Outlet+Shops not only offer you outlet shopping with international brands in a pleasant ambience, you will also find an attractive workplace with us.

Get to know the career opportunities in our Outlet+Shops and apply now for the right job offer. If you cannot find an offer, send us your speculative application by e-mail to

info@outletshopshammerau.de

We are looking forward to a great time together!

Wir suchen Verkaufstalente unbefristet!

in Voll- oder Teilzeit im GERRY WEBER Outlet Ainring-Hammerau.

Du bist ein erfahrenes Verkaufs- und Organisationstalent mit Power und Begeisterung für Menschen und Mode? Du möchtest etwas bewegen und hast Freude daran, als Storemanager*in Verantwortung zu übernehmen?

Dann freuen wir uns darauf dich kennen zu lernen. Bewirb dich jetzt online (karriere@gerryweber.com) mit deiner aktuellen Gehaltsvorstellung und dem frühestmöglichen Eintrittstermin. Wir freuen uns auf dich!

Gerne können die Bewerbungsunterlagen im Store eingereicht werden

GERRY WEBER Retail GmbH
Neulehenstr. 8;
33790 Halle Mirjam Baumhöver
HR Management Retail

SCHIESSER sorgt seit 1875 dafür, dass sich Menschen in ihrer Wäsche wohlfühlen. Wir folgen dem Zeitgeist, bleiben dabei aber immer unseren Werten treu. Natürlichkeit und Qualität sind die Basis unseres Erfolgs. Wir lieben unsere Arbeit und setzen uns mit Leidenschaft dafür ein, die erfolgreiche Traditionsmarke SCHIESSER weiter voranzubringen. Dafür suchen wir Persönlichkeiten, die etwas bewegen wollen und ihren Beruf ebenso lieben wie wir.

Wir bieten vielfältige Möglichkeiten, Deine Fähigkeiten und Talente einzusetzen und weiter zu entwickeln. Werde auch Du Teil unseres starken Retail-Teams und gestalte Du gemeinsam mit uns Deine Zukunft.

Zur Verstärkung unseres Teams suchen wir für unseren Schiesser Outlet Store in Ainring-Hammerau, Salzburg ab sofort.

Your task:

  • Deine Kernaufgaben liegen in der fachgerechten Bedienung und Beratung unserer Kunden
  • Du gehst proaktiv und professionell auf unsere Kunden zu und bietest ein kundenzentriertes Verkaufserlebnis
  • Umsetzung des Storekonzepts bezüglich Warenpräsentation und Dekoration
  • Einhaltung der Store Arbeitsabläufe auf der Verkaufsfläche, Büro und Lagerorganisation
  • Aktive Mitarbeit zur Erreichung der Umsatz- und Kennzahlenziele
  • Kassenbedienung und Kassenabrechnungen inklusive aktives Erfassen von vollständigen Kundendaten

Dein Profil:
Deine Leidenschaft und Passion liegt im Verkauf und Du begeisterst Dich für das Retail Business? Möchtest Du Dich in einem dynamischen, nach vorne gerichteten Unternehmen einbringen? Auch nicht planbare Herausforderungen bewältigst Du mit Freude und Du hast Spaß daran, unsere Kunden täglich aufs Neue zu inspirieren und zu beraten?

In dieser Funktion bist Du Teil unseres Retail-Verkaufs-Teams. Gemeinsam stehen wir für eine hohe Kundenorientierung und Servicequalität ein, sind aktiver Gestalter des Business und treiben proaktiv den Verkauf voran.

UNSER ANSPRUCH - bestmögliche Customer Experience & Satisfaction und eine hohe Service Mentalität!

Zusammenfassend beinhaltet dein Profil als Verkäufer (m/w/d):

  • Du hast bereits erste Erfahrungen im Einzelhandelsverkauf gesammelt, idealerweise im Textil- und Wäschesegment
  • Ein hohes Maß an Begeisterung und Leidenschaft für den Verkauf sowie das Interesse, sich produktspezifisch weiterzubilden
  • Du bist kontaktstark, verbindlich und gewinnender Repräsentant des Unternehmens
  • Eine kundenorientierte Arbeitsweise und Spaß am Verkauf zeichnen Sie aus
  • Du verfügst über gute Deutsch- und idealerweise Englischkenntnisse

We offer:

  • Tolle Unternehmenskultur
  • Attraktive Mitarbeiterrabatte
  • Tolles Prämiensystem
  • Work Life Balance

Du bist interessiert an dieser anspruchsvollen, vielseitigen Tätigkeit und das Stellenprofil passt zu Dir? Dann freuen wir uns auf Deine Bewerbung. Fragen beantwortet Dir gerne Farima Sougou aus unserer Abteilung Human Resources, Tel.: +49 7732 902435.

Ansprechpartnerin:
Farima Sougou, Abteilung Human Resources

You can expect a secure job in a permanent position. We are all passionate bikers and also like to go on tour together on our bikes. In addition to this family-like working relationship, we also offer you personal career goals and development opportunities. If we have aroused your curiosity, we look forward to receiving your application.

Every bike sold is based on intensive, sensitive advice to our customers. Beginners and hobby professionals come to us - people who want to get into cycling, like to spend their weekends on tour or want a safe bike for the way through town to the office. You are in daily contact with customers and provide needs-based advice that covers both technical requirements and advice on the physiological characteristics of customers. You also provide our customers with comprehensive support when it comes to ordering, handling complaints and repair issues.

Your tasks include the

  • actively advising our clients
  • Advice on questions about technology and service
  • Acceptance of customer orders
  • Complaint handling
  • Provision and presentation of our products

Your profile:

Cycling is your passion and you want to turn your hobby into your profession? Then you shouldn't hesitate and send us your application for the position of bicycle salesman / bike consultant.

As a bike consultant, your job is to provide detailed advice to beginners and hobby professionals who like to explore the world on two wheels. You know how to adopt the right posture when biking and like to tinker with your bike yourself.

Our top brands are CUBE, Giant, Haibike, Focus, Cannondale or Santa Cruz - in the best case you know the brands and already own a bike from these or similar brands. And if not? With us you are sitting at the source (everything at cost price)!

In summary, your profile as a salesperson / bike consultant (m/f/d) includes:

  • Ideally you like to ride a mountain bike and/or road bike yourself
  • Good communication skills
  • Good knowledge of cycling
  • Organisational skills and reliability
  • Commitment, resilience and independence
  • Knowledge in the use of the PC

Your advantages

We are happy to welcome any new employee. You will be welcomed immediately into our friendly and familiar working environment. We will also help you move and find a place to live so that you settle in quickly. Our company has been developing for more than 30 years, we don't stand still and give you versatile development opportunities.

We offer you:

  • Daily contact with the latest technologies of our high-quality bikes
  • a young, dynamic and highly motivated team
  • a secure job with development opportunities
  • a responsible, varied job
  • a 5-day week with regulated working hours
  • a location with culture, excellent biking opportunities and good infrastructure
  • If required, support with moving and finding accommodation
  • a varied daily routine
  • Additional company pension scheme
  • Supplementary occupational health insurance
  • Attractive employee discounts on bikes and parts
  • Team events and joint participation in bike events in our RABE Bike Team Rider Group

Your working hours as a bike consultant (m/f/d) are full-time 40 hours, divided into a 5-day week. Saturday work is not obligatory, but you should be open and flexible to it.

If you want to turn your passion and enthusiasm for cycling into a career, simply send us your application with a CV, a copy of your certificates, a photo, your salary expectations and your starting date by e-mail or in an application folder.

Please note that we cannot return your application documents. Therefore, please only send photocopies!

We look forward to receiving your application

Your RABE Team

RABE Fahrradhandel GmbH
Personalabteilung
Pasinger Str. 50
82166 Gräfelfing
089 - 125 01 01 10
bewerbung@rabe-bike.de

Our opening hours MO - FR: 10 AM - 6 PM | SA: 10 AM - 4 PM

chevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram